NIEUW!! Vacature Teamleider Verkoop Nieuwerkerk a/d IJssel

Fulltime

Functie-inhoud

Retail Recruitment is op zoek naar een Teamleider

Als Teamleider assisteer je de Bedrijfsleider bij de dagelijkse aansturing van de afdeling. Dagelijks start je met een ronde over jouw afdeling om te zorgen dat de dag op rolletjes gaat verlopen. Zijn alle schappen gevuld? Staan er voldoende medewerkers op de vloer? Staat iedereen op juiste plek? Zijn de werkzaamheden van die dag goed verdeeld? Aan jou de taak om te zorgen dat al deze processen soepel verlopen.

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van jouw afdeling. Met alle vragen kunnen ze bij jou terecht. Ook coach jij hen op het voeren van advies- en verkoopgesprekken. Regelmatig voer je overleg met verschillende disciplines binnen de vestiging, bijvoorbeeld de coördinator Opleiding en Ontwikkeling, de coördinator Montageprojecten en de teamleiders van de kassa en de servicebalie.

Als Teamleider bespreek je samen met de Bedrijfsleider de financiële resultaten van de afdeling. Je rapporteert, analyseert en komt met ideeën hoe je op deze resultaten kunt sturen. Naast al deze taken ben je veelvuldig op de vloer te vinden om onze klanten te adviseren over hun projecten. Jij maakt je alle kennis over ons assortiment snel eigen en je laat je door geen enkele vraag verrassen. Je beschikt over algemene kennis over de andere afdelingen binnen onze organisatie en ook weet je je weg te vinden in de webshop en in de vele services die wij bieden.

En zo lever jij een bijdrage aan onze filosofie: niet de artikelen zijn ons product, tevreden klanten zijn ons product.

De belangrijkste taken van een Teamleider op een rij:

  • Je assisteert de Bedrijfsleider bij de operationele aansturing van de afdeling;
  • Je hebt een belangrijke rol in het opleiden en ontwikkelen van medewerkers;
  • Als Teamleider ben je een specialist in het adviseren van klanten;
  • Je levert een bijdrage aan het continue proces van kwaliteitsverbetering.

Wat we jou te bieden hebben:

  • Een passend salaris, gebaseerd op leeftijd en ervaring;
  • 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Een contract voor een vast aantal uren per week, voor de duur van 8 maanden met de intentie dit te verlengen naar een vast dienstverband;
  • Resultaat(afhankelijke) bonus (o.b.v. het organisatieresultaat);
  • Reiskostenvergoeding. Reis je met het openbaar vervoer (2e klasse), dan wordt dit volledig vergoed. Reis je met de auto, dan krijg je een vergoeding van €0,19 cent per kilometer met een maximum vergoeding van €7,60 netto per dag (wanneer je enkele reis minimaal 10 kilometer is);
  • Interne opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Pensioenregeling; je wil er waarschijnlijk nog niet aan denken maar we hebben het wel alvast geregeld!;
  • Een vers bereide (door de baas betaalde) maaltijd indien je op een koopavond werkt;
  • En vooral; een plek binnen een groeiende familie van doeners!

Wat jij ons te bieden hebt:

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in de detailhandel;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een leidinggevende rol;
  • Je bent een doener, een ondernemer en leidinggevende in één;
  • Je bent communicatief vaardig, procesmatig sterk en klantgericht;
  • Energie: de avonden en de weekenden zijn onze drukste (en dus leukste!) uren van de week en jij wil erbij zijn! (niet elke avond natuurlijk, dat snappen we).

Wil je meer weten over deze vacature? neem dan contact op met Wilma

Standplaats

Nieuwerkerk a/d IJssel