Verkoopspecialist

24 uur

Functie-inhoud

Als specialist help je mee om een enthousiaste en warme sfeer te creëren rond onze producten. Je draagt de juiste oplossingen aan en bent de schakel tussen de klant en onze producten. Je beseft dat klanten in een ongeëvenaarde dienstverlening moeten genieten. Hiervoor verdiep je je in de wensen van de klant. Elke dag heb je de kans om van elke bezoeker een trouwe klant te maken!

Je verstaat de kunst om de wensen en behoeften van de klant te achterhalen en daarbij het juiste product te vinden. Je bent niet alleen “het gezicht” die klanten bij binnenkomst treffen, maar je bent ook degene die hen begeleidt. Je geeft advies en helpt de klanten met hun aankoop.

Naast de verkoop vervul je ook andere taken in de winkel. Zoals de winkelpresentatie, winkelverzorging en het assisteren van andere teamleden in de winkel. Met je nieuwsgierige instelling ben je altijd op de hoogte van het assortiment en kun je de kennis direct toepassen in je verkoopgesprek. Je succes uit zich in de productiviteit van het team en van jou als individu. Dit komt ook terug in de resultaten van de winkel als geheel. Je bent er trots op om voor ons te werken en het geeft je voldoening om klanten te helpen een duurzame relatie met ons aan te gaan.

Aandachtsgebieden en verantwoordelijkheden

Je coacht je medewerkers op een inspirerende manier. Je laat ze delen in bedrijfsvisie wat resulteert in een uitstekend winkelbeeld en goed voorraadbeheer. Klanten worden warm ontvangen, deskundig geholpen en komen graag bij jou en je team weer terug.

Opdrachtgever

Binnen onze organisatie bieden wij een prettige werksfeer waarin diverse doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden zijn. De arbeidsvoorwaarden zijn afhankelijk van de aanwezige werkervaring en opleiding. Tot slot kan je gebruik maken van een aantrekkelijke personeelskorting.

Functie-eisen

Aantoonbare, ruime ervaring in de directe verkoop in een Retail-/showroomomgeving.
Je bent in staat om een unieke dienstverlening te bieden en je te laten inspireren door constante persoonlijke interactie.
Het vermogen om snel kennis en innovaties over producten tot je te nemen.
Goede communicatieve vaardigheden.
Je bent enthousiast over ons product en wilt dat enthousiasme ook overbrengen op anderen.
Je bent bereid om de unieke stijl van dienstverlening van ons te leren kennen en in de praktijk te brengen.
Je kunt goed omgaan met mensen, staat open voor anderen, je kunt goed luisteren en je kunt je goed inleven in anderen.
Je handelt alle administratieve taken zelfstandig af. Kennis van MS Office is een pre.
Je zult je flexibel moeten opstellen wat de werktijden betreft. Die zijn afhankelijk van o.a. de weekenden, zon- en feestdagen.

  • Amsterdam 32 tot 37 uur in de week
  • Baarn 10 tot 24 uur in de week
  • Breda 20 tot 24 uur in de week

Heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Wilma of Eric of reageer op deze vacature.

Standplaats

Breda, Baarn en Amsterdam

Vacaturenummer

P201807/0004