Interim Project Manager Customer Service

Functie-inhoud

Je werkt doelgericht en weet met jouw persoonlijkheid impact te maken. Je initieert verbeterprojecten en neemt op een natuurlijke wijze de leiding. Je brengt vanuit jouw rol nieuwe ideeën en zorgt voor gestructureerde implementaties om de infrastructuur van de customer service afdeling te verbeteren en draagt zo bij aan een soepel verlopende interne organisatie.

Als project manager customer service zorg je voor een duidelijke doelstelling en transparante verwachtingen doordat je het succes van de operatie meetbaar maakt. Belangrijke KPI’s voor deze afdeling zijn o.a. customer satisfaction, cost-efficiency en sales opportunity’s per klant. Klanten benader je op een energieke en transparante manier en je hebt de focus om te gaan voor commercieel succes en zo het optimale uit medewerkers, klantrelaties en partnerships met leveranciers te halen.

Je hebt een pragmatisch insteek, zorgt dat alles in grote lijnen goed verloopt en bent dan ook graag op de werkvloer, daar waar het gebeurt. Je runt naast het project ook zelfstandig de gehele Customer Service afdeling zodat je volledig op de hoogte bent van wat er op de afdeling speelt doordat je overzicht hebt, zowel op korte als op lange termijn.

Als Project Manager Customer Service ben je dus van vele markten thuis. Zo weet je goed overzicht te houden over de verschillende processen die lopen en weet je prioriteiten te stellen, ben je procesmatig goed onderlegd, proactief en denk je vooruit. Daarnaast kun je goed communiceren en ben je in staat adviezen te geven over het verbeteren van bestaande processen en kun je deze verbetering ook doorvoeren.

Wat je kan en wie je bent;

  • Je bent een uitstekende projectmanager: je hebt zicht op innovatiekansen, je zet een krachtige strategie neer en zorgt voor een succesvolle implementatie.
  • Gevoel voor ondernemerschap en klantbeleving
  • Ervaring binnen retail, webwinkels / e-commerce is een pré
  • Je herkent jezelf in de persoonskenmerken: Impact, Resultaatgerichtheid, Flexibel Gedrag en Aanpassingsvermogen.
  • Je bent fulltime beschikbaar.

wil je meer weten over deze vacature neem dan contact op met Wilma Sonnema

Functie-eisen

Je hebt minimaal nodig;

  • Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding.
  • Je hebt ervaring in het verbeteren van customer journey’s, zowel online als offline, en bij voorkeur in een klant- of servicegerichte organisatie; door een aantal “best practices” kan jij ons inzicht geven in je eerder behaalde successen.
  • Ervaring binnen retail, webwinkels / e-commerce is een pré

Standplaats

Amersfoort

Vacaturenummer

P202103/0011